Mail

Mail van Maurits Burgers:

Ik heb een montage gemaakt van de opnames die ik gister van de MediaMe-slideshow bij Skor maakte en er een soort minimaal deuntje onder gezet met een deel van het originele straatgeluid. Tijdens de opname viel het me op dat vooral automobilisten het werk zien en wachtend bij het stoplicht allemaal kijken, als bij een drive in movie, maar dan zijwaarts.

Leuk!

Presentatie Media Me @ Hotspot, 21 februari in Beeld en Geluid, staat genoteerd.

Morgenavond zit ik bij Radio Rijnmond tussen 00.00 en 02.00. Live. Nachttrein. Flick Radio, het hoorspel, wordt herhaald. Radiomaker Jacco van Giessen ken ik van Flickr. Morgen, hier.

Personage: De Intercom. (Ding dong.)

Bert Kommerij.

4 Responses to “Mail”

  1. Cirocco » Archive » Media Me:missie of project? Says:

    […] Ik ga me er ook mee bemoeien, mijn naam is zojuist toegevoegd aan de ‘Related Persons’ en ik heb er reuze zin in! […]

  2. bert kommerij Says:

    Mooi, Irene.
    Ik wil verhalen gaan verzamelen waarin ultieme web 2.0 ervaringen centraal staan. Als de tv of de radio je leven heeft veranderd mag natuurlijk ook, maar die verhalen zijn volgens mij veel minder interessant. En schaarser.
    “How did the media change your life?”
    Idee?

  3. Maurits Says:

    Ik heb een stukje gewijd aan MediaMe bij SKOR : http://mauritsburgers.blogspot.com/2008/01/mediame-skor_29.html

    Goed om te horen dat het daar langer te zien zal zijn.

  4. bert kommerij Says:

    Een maand later…

    Irene ontmoet n.a.v. een Media Me brainstormsessie op http://www.cirocco.nl haar eigen neef die ze al jaren niet meer zag.

    De video van Maurits is, na het opheffen van Stage6, hier te zien: http://www.veoh.com/videos/v6276813pGdWYENJ

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

