Reflections on media behaviour

“Maar waar gaat Media Me dan over?”
Deze vraag krijg ik de laatste tijd vaker. Het antwoord wordt steeds korter.
Kijk op Flickr en ga naar de Media Me pool: Reflections on media behaviour.

Op typische Media Me foto’s zijn mensen in de weer met telefoons, camera’s, laptops, allerlei soorten beeldschermen, op allerlei plaatsen. En wij zijn op zoek naar passende en duidende geluiden bij dit ongemonteerde maar thematisch verbonden foto bombardement. (Inmiddels meer dan 1600 foto’s en 230 leden.)

Donderdag om 17.00 vindt de eerste Media Me presentatie plaats in Beeld en Geluid tijdens een Hotspot event te Hilversum. We kijken naar de slideshow van de foto’s op drie grote plasmaschermen en horen ongeveer vijftien minuten gemonteerd materiaal. De sfeer zal informeel zijn. Iedereen is welkom.

Na deze presentatie volgt een subsidieaanvraag bij het Stimuleringsfonds. E-culture. (Streefdatum indienen 3 april 2008. Uitslag zes weken later.)

Er komt een website, een hoorspel, een film?
En een cursus?
Lezingen?
Een festival?
En een boek?
Alle suggesties zijn welkom.

Dat iedereen bij Media Me connected is spreekt voor zich. Media en Internet betekenen hetzelfde in Media Me.

Bovenstaande foto werd gemaakt in de Interliner Alkmaar – Harlingen Haven.

Bert Kommerij.

Leave a Reply

