“Mijn virtuele band”

voormontage presentatie Media Me 3

Nu monteer ik op mijn nieuwe laptop. Het is een sensatie. En een frustratie, want voor je gaat knippen en plakken moet je gebruiksaanwijzingen lezen en toepassen. Ik heb het niet met gebruiksaanwijzingen. Nooit gehad.
GarageBand is voor iedereen: profs en amateurs. Krijg je er gratis bij op je Mac. Het enthousiasme waarmee je verwelkomd wordt is groot:

Welkom in je eigen opnamestudio, waar je in een handomdraai een nummer maakt – of je nu een beginner of een doorgewinterde professional bent. Met GarageBand vorm je je eigen, virtuele band en speel je mee op je eigen instrument. Je kunt een nummer precies zo opnemen, bewerken en mixen als je zelf wilt…

Iedereen is welkom in De Zwijger aanstaande woensdag vanaf 20.00 uur.

De foto’s uit de Media Me pool zullen live geremixed worden door ervaren VJ’s van BeamLab.

Bert Kommerij.

4 Responses to ““Mijn virtuele band””

  1. Marco Raaphorst Says:

    Sjonge, wat ziet dat programma er toch simpel uit man!

    ;p

    Ja maandag, dinsdag, 120 bpm, kwestie van voetjes van de vloer.

  2. bert kommerij Says:

    Alweer een nieuwe hobby!

    Tot morgen.

  3. Maurits Says:

    Ik zal er Woensdag zijn in De Zwijger.
    Ik ben erg benieuwd naar het optreden van de VJ’s
    Kan ik nog wat van leren hoop ik ;-)
    Heb ik geen entreebewijs of iets nodig?

  4. bert kommerij Says:

    Leuk, Maurits. Tot woensdag.
    Toegang is gratis.
    En ja…. de VJ’s… Ben erg benieuwd.

Leave a Reply

