Media Me III

Beluister de audio van Media Me 3:

Bekijk ondertussen de slideshow en je krijgt een aardige impressie!

Wordt vervolgd….

Bert Kommerij.

Update: filmimpressie Maurits Burgers at BeamLab.

7 Responses to “Media Me III”

  1. Maurits Says:

    Schitterend. I do love Media Me.
    Grote dank voor de audio upload.
    Achteroverleunend, luisterend, ogen dicht, veel van de beelden kennende zwevend in een sociotechnologisch medialandschap. Dat laatste zou ik in beeld willen brengen op basis van het fotomateriaal in de Flickr pool, de muziek van Marco en mijn eigen beelden.
    Ik ga een poging wagen het gevoel van de nieuwe werkelijkheid te verbeelden in een video. Deadline: before monday!

  2. bert kommerij Says:

    Dank, Maurits.
    Ik hoop dat de volgende presentatie in het teken van de fictie komt te staan.
    Het is me zo nu en dan allemaal veel te echt :)
    Benieuwd naar de video!!

    (Moet Flickrvid nog researchen.)

  3. Maurits Says:

    fiction = fact : factions are fictatious.
    Men zal nog lang moeten wennen aan de nieuwe openbare echtheid.
    Ik ben eveneens benieuwd naar mijn/de video, het zal wat worden.

  4. roel1943 Says:

    Mooi om alles nog eens terug te zien en te horen.
    Maurits weer een top filmpje

  5. bert kommerij Says:

    Log wordt snel weer opgepakt !

  6. Maurits Says:

    het is me eindelijk gelukt een nieuw beeld bij de prachtige audio te maken.
    media me – you media
    uploading right now

  7. Team « Media Me Says:

    […] gaat Media Me een nieuwe, vierde fase in. Media Me 1. Skor. Media Me 2. Beeld en Geluid. Media Me 3. De […]

Leave a Reply

