Team

Het team dat de komende tijd aan Media Me gaat werken:

Marie-José Klaver: Research. Een serie van tien gesprekken met Media Me deskundigen.
Pol Eggermont: Dramaturgie.
Sarah Mathilde Domogala: Beeld.
Barbara Okma: Partituur koor, muziek.
Rémy Harrewijn / Festina Lente: Website.
Roswitha Kamps, Bert Kommerij: Werklog.
Jaap Vermeer: Geluidsvormgeving (produktiefase).
Barbara Okma: Muziek (produktiefase).
Bert Kommerij: Script en regie.
René Nouwens: Productie RVU.

Concept: Media Me bestaat uit een interactieve website waarop tien scènes in beeld en geluid gepresenteerd worden. De scènes zijn afzonderlijk van elkaar als pod- en vodcast te volgen. Als geheel vormen de tien scènes een verhaal, TV-proof.
De titels van de scènes zijn: Locate Me, Imagine Me, Brand Me, Educate Me, Inform Me, Be Me, Protect Me, Contact Me, Share Me, Entertain Me.
Het kloppende hart van het project is de Media Me groep op Flickr, opgezet door Bert Kommerij en beheerd door veertien Administratoren: Audringje, Haagse Uitburo, GALERIEopWEG, Maurits Burgers, MargrietPR, Roel1943, Marie-ll, Akbar Simonse, Rozwithart, Gurdonark (Texas), Habaneros, Marco Raaphorst en Renquedochan (Spanje).
De groep telt op dit moment 444 members (world-wide) en in de pool zitten 3458 Media Me foto’s.

Show me your digital hell or your liberated e-heaven.

Media Me gaat over mediaconsumptie en mediagedrag. In Media Me zingen de apparaten en communiceert iedereen en alles met elkaar. Een oude verteller, Pictureman, ontdekt een nieuw digitaal wereldras en gaat op onderzoek uit. Media Me is een 100% Creative Commons productie.

“You’re in my story”

De afgelopen maanden vonden reeds drie Media Me presentaties plaats, op uitnodiging van Hot Spot.
Met de toekenning van het Stimuleringsfonds gaat Media Me een nieuwe, vierde fase in.
Media Me 1. Skor.
Media Me 2. Beeld en Geluid.
Media Me 3. De Zwijger.

Bert Kommerij.

6 Responses to “Team”

  1. Irene Kress Says:

    Gefeliciteerd Bert! Succes!

  2. bert kommerij Says:

    Dank je, Irene! Het wordt weer wat.

  3. Het STIFO zegt ja! tegen Media Me! | Marco Raaphorst Says:

    […] Update: Het Media Me team is compleet! […]

  4. Paul D. Says:

    Ziet er allemaal veelbelovend uit! Ik houd het in de gaten/smiezen/peiling ..!

  5. bert kommerij Says:

    Leuk, Paul D.
    Als je tips of ideeën hebt voor Media Me, laat het weten.

  6. Maurits Says:

    Mooie titels van de scènes, ze spreken zeer aan.

Leave a Reply

