Media Me genomineerd voor NPOX prijs!

Media Me is genomineerd voor de NPOX prijs!!

Uitslag maandag 17 november tijdens het festival…

Bert Kommerij.


Update: MetropolisTV won de NPOX prijs. Van harte gefeliciteerd! Het is een geweldig programma en een fantastisch concept, al was de laatste aflevering over homo’s around the world wel erg problematisch en deprimerend.


7 Responses to “Media Me genomineerd voor NPOX prijs!”

  1. Roswitha Says:

    Whoeehoeeeehoeeeeee!! :)

    (och jee, is dit heus mijn allereerste comment hier?)
    (maar u weet wel beter; ik loop niet achter…)

  2. eF-eM Says:

    hope for the best guys :-)
    een nominatie is een felicitatie waard, van harte.

  3. bert kommerij Says:

    Dankjewel!!!!

  4. Mauris Burgers Says:

    na, und…

  5. eenhomoinpolen Says:

    Jah jah, niet gewonnen dus. MetropolisTV wel. En terecht!
    (Ben even een inhaalslag aan het maken op de logs.)

  6. eenhomoinpolen Says:

    Oeps. Verkeerde account. Moment…

  7. bert kommerij Says:

    Zo dan.

Leave a Reply

