Presentatieclip

Een iMovieclip gemaakt met foto’s uit de Media Me pool.
Heb een stuk muziek van Barbara Okma gekozen.
Om 12.30 vertel ik iets over het project in wording aan mijn collega’s, in de kantine, tijdens de lunch en daar horen plaatjes bij.
Mijn collega’s zien me zelden of nooit, dus het is goed om zo nu en dan bij te praten.
Ik werk thuis of ben op pad.
Een update.

Sommige collega’s bij de RVU hebben het niet met internet. Dat weet ik. Heeft te maken met barrières als tijdgebrek, privacy of gewoon weinig interesse.
Kan.
Voor mij is het in de afgelopen jaren een realiteit geworden, een plek waar ik mensen ontmoet, waar nieuwe projecten ontstaan, waar ik mijn research doe en mijn werk presenteer op verschillende platforms zoals Flickr, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn en projectlogs.

Het schrijven van de tien Media Me scripts is begonnen. Het vertellen van een verhaal, in een logische volgorde, in tien delen, lijkt soms onmogelijk, met dit onderwerp, deze hoeveelheid. (De research is nog in gang.)
Het worden scènes voor een website, dat is iets anders dan de radio of tv.
We gaan voor de associatie, de fragmentatie, de interactie.

Punten voor morgen:
– Niet te snel praten.
– Tijd en logica in de gaten houden.
– Niet langer dan een half uur.

Dit log zal op een grote beamer te zien zijn.
De bedoeling is dat we om 12.30 beginnen.

Bert Kommerij.

Leave a Reply

