Media Me Trailer

Trailer Media Me, gemaakt ter gelegenheid van het International Filmfestival Breda, waar Flick Radio vertoond wordt. Afdeling PR.

Aan Akbar Simonse, die ik ontmoette via Flickr, vroeg ik of hij de rol van Pictureman wilde spelen. Van Roel Wouters en Luna Maurer kregen we toestemming om de beelden van hun Jubilator project te gebruiken. Barbara Okma maakte de muziek. D.O.F/Edit: Alex de Groot.

De oproep aan het eind verwijst naar de website die op dit moment ontworpen wordt. Deze site wordt een verzamelplaats van allerlei soorten makers, die materiaal aanleveren voor het eindresultaat: de film. Muziek, tekst, beeld.

Laatste update: Er is contact met de Oneminutes.org over een nieuwe Media Me categorie, waardoor er wereldwijd Media Me filmpjes gemaakt zullen worden, zoals de Media Me Foto Pool groeit op Flickr.

Wordt vervolgd…

Bert Kommerij.

14 Responses to “Media Me Trailer”

  1. adam bronkhorst Says:

    you have used one of my pictures without my permission in this trailer. Please contact me to discuss a fee.

  2. bert kommerij Says:

    Hello Adam,
    I invited, and found your picture in the Media Me pool, which description says pictures can be used for a new CC project. Non commercial.
    Bert.

  3. Taxeeh Says:

    Noblesse oblige…want deze trailer belooft wat!

    Aguila non captat muscas.

  4. bert kommerij Says:

    Dat klopt Karin. Media Me is leuk, ook wat erachter zit. Maar met leuk alleen kom je er niet. Flick Radio is ook niet altijd leuk geweest, en zie, het ding doet het nog steeds. Dus, dat komt allemaal wel goed met dat leuk. (Marco zou een leuk duit in het zakje kunnen doen door een remix-trailer te maken! Why not? Klankbeeld van een minuutje.)

    Merci Taxeeh.
    Misschien iets te veel?
    Er komt ineens vaart in.

  5. Carien Rombach Says:

    Je maakt een nieuw verhaal van al onze verhalen. Een nieuwe internet werkelijkheid.

  6. Taxeeh Says:

    Nix teveel…burn baby, burn…and be courageous:-)

    “Courage is not the absence of fear. Absence of fear is some kind of brain damage. Courage is the capacity to go on in spite of fear.” -M. Scott Peck-

  7. bert kommerij Says:

    Dankje, Carien.
    Mooi samengevat!

    @Taxeeh: Dankjewel!! Long live M. Scott Peck.

  8. Taxeeh Says:

    Hoi Bert,

    Vroeg me af wat de stand van zaken is na de ‘post’ van de mediame trailer. Als voorbij surfende buitenstaander was ik gewoon nieuwsgierig:-)

    Grtz, Taxeeh

  9. bert kommerij Says:

    Ha Taxeeh!

    Binnenkort komen er weer nieuwe opnames aan.
    Een update is nodig, alleen weet ik bijna niet waar te beginnen.
    So much has happened…

    Komteran.

    Groet,
    Bert.

  10. Taxeeh Says:

    Begin bij het begin en hou het kort! Of begin er niet an, maar laat daarna wel wat zien he:-) Wachten in de file, wachten in de supermarkt achter huisvrouwen, wachten op Bert… Hey! W8 4 me;-)

  11. bert kommerij Says:

    Ik ga beginnen!

  12. Taxeeh Says:

    stuwend, slopend, breng het ten gehore
    met informatie volgestouwd
    alle virtuele electrons ten spijt
    wat je wil is niet zomaar gebouwd

    wat we zoeken is consistentie
    houvast aan een visuele dimensie
    waar het allemaal begon
    bij de bron

    in de dimensie waarin wij ons wanen
    creeer je hangende tuinen
    bloed, veel zweet…en af en toe tranen
    hoe nu verder; dacht hij in Babylon

    tijd is afgemeten
    zoveel mediaminaretten
    maar ook het pad der 1000 dagen
    begint met een eerste stap te zetten

  13. bert kommerij Says:

    Dankje Taxeeh.

    Ben begonnen!

    Rapper.

  14. Little Red Car Hunter Says:

    Heb me de vrijheid verleent, video :
    http://mauritsburgers.blogspot.com/2009/07/pictureman-akbar.html

Leave a Reply

