Media Me Portret

Dit is het Media Me Portret van Ruben.

Wat is een Media Me Portret? En wie is Ruben?

Een Media Me Portret is een kort filmpje waarbij je recht voor de (web)camera zit, tegen een neutrale achtergrond en eerst enige seconden zwijgt. Daarna zeg je hoe je heet, waar je vandaan komt, hoeveel media apparaten je hebt en gebruikt en welke rol ze spelen in je leven. Hoe ziet jouw mediagebruik eruit? Spreek duidelijk en blijf recht in de camera kijken.

Zelf een Media Me portret maken kan volgens bovenstaande spelregels. Vergeet niet lang en goed te zwijgen voor je gaat spreken. Zet je portret online.

NB: Ruben is een collega bij de RVU. Voor nog meer portretten, klik hier. Met dank aan René Willenborg: camera.

Media Me portretten kunnen verwerkt worden in de film Media Me, you’re in my story.

Bert Kommerij.

Leave a Reply

