The making of Pictureman – the extras

Vodpod videos no longer available.

video made bij Maurits Burgers, participant.

6 Responses to “The making of Pictureman – the extras”

  1. Bas Bogers Says:

    Ja, heel mooi Maurits, erg goed kunstwerkje!

  2. bert kommerij Says:

    It’s marvellous!
    Tijdens het knippen plakken heb ik ontdekt dat een kleine vertraging in de beelden van 90 % wonderen doet. Ik hou er iig erg van. Als radiomaker ben ik ineens in filmland terecht gekomen. Ken geen codes of regels. Ga geheel op gevoel en smaak.

  3. Maurits Burgers Says:

    Merci mes freres.
    Als zomaar amateur (= liefhebber) ben ik zomaar beland in videoland en trek me nimmer iets van pertinentialia aan. Ik ga puur op gevoel af, en de deun die ik er bij denk. Daar snij ik op.

  4. Maurits Burgers Says:

    Trouwens,
    Die 10 regels van Victor Kossakovsky kloppen, vooral 5 en 10.
    (zie https://mediame.wordpress.com/2009/07/20/victor-kossakovskys-advice-for-beginners/ )

  5. bert kommerij Says:

    Trouwens, regel 6 doe ik niet aan. In scène zetten mag, al moet het leuk blijven.

  6. Maurits Burgers Says:

    Ik kan wel leven met regel 6. We volgen uiteraard onze eigen intuitieve paden om tot unieke scheppingen te komen maar uiteindelijk blijkt iteratie irritatie. Met regel zes valt creatief om te gaan.

Leave a Reply

