Arno Peeters

Dit is Arno Peeters. Hij gaat de sounddesign doen van Media Me, you’re in my story.
Op dit moment werkt hij aan een documentaire over podiumangst.
Uitzending: Holland Doc Radio, aanstaande zondag 21 maart om 21.00, Radio 1.

3 Responses to “Arno Peeters”

  1. Taxeeh Says:

    Gelukkig
    Ik ben blij
    Er zit schot in de zaak
    Durfde bijna niet meer te kijken
    Maar achter de schermen
    Gebeurt altijd van alles
    Wat het daglicht kan bekoren
    Er is nog hoop
    Er is altijd hoop geweest
    Geduld dan maar
    Tandenknarsend
    De wereld gaat niet zo snel als dat ik zou willen
    Mijn fiets ook niet trouwens
    Maar het
    En dus
    Alles nog op de rails
    Progressie
    Het gaat
    De juiste kant op
    Gelukkig

  2. bert kommerij Says:

    Dankje, Taxeeh.
    Media Me is van de lange adem, en dat in deze vluchtige tijden…
    Stay tuned.
    Kan tegenwoordig ook hier, op de website van de RVU: http://sites.rvu.nl/page/9107

  3. bert kommerij Says:

    Kom je trouwens naar de voorstelling in Breda tijdens het Filmfestival vrijdag 25 maart om 21.00 in de Stadsgalerij?!

Leave a Reply

