Volkskrant

 by Bert Kommerij
Klik voor de leesbare versie op :  Bert Kommerij on Flickr.

3 Responses to “Volkskrant”

  1. Maurits Burgers Says:

    Mooie titel van het stuk:
    “Een radiofilm of een hoorspel met foto’s”
    Ik zou beeld zeggen ipv foto’s.

    Goeie propaganda.

  2. taxeeh Says:

    Wat is echt…
    Een natte gedachte.

    Dappere mensen, die dartelen door de denderende regen
    Duplicerende druppels in hun vrij val
    Als geloste vracht
    Welvende wielen
    Die water laten musiceren
    Ploffende paraplu’s die gezichten maskeren
    Snerpende schichten
    Die de hemel verlichten
    Tedere druppels als zwermen bijen
    Vruchtbaarheid op hun vleugels
    Waarin alles kan gedijen
    Een mobieltje gaat
    Mijn multimediale opiaat
    Op mijn scherm in het kwadraat
    In de vorm van text…en beeld…en geluid
    Als mijn dagelijkse aanbevolen portie fruit
    En buiten dendert het door
    Met een verlichte hemel als decor
    Ik voel het geluk en wil er heen
    Met mn doorweekte telefoon
    And singin’ in the rain

  3. bert kommerij Says:

    @ Maurits. Vind zelf transmediale twitteropera nog het mooist.

    @ Taxeeh! Long time. Dankjewel!!!

Leave a Reply

