Media Me goes BeamLab

foto: Roberto Rizzato

Wil je aanwezig zijn bij de volgende presentatie van het work in progress Media Me kom dan op 9 april naar het BeamLab in De Zwijger te Amsterdam. Toegang gratis. Aanvang 20.00 uur.

Dit wordt de derde presentatie van Media Me.
De eerste vond plaats in het Skorhuis naast het Rijksmuseum. Een slideshow in een etalageruit, naast een stoplicht. (Video impressie door Maurits Burgers te zien op zijn log.)
De tweede vond plaats tijdens het 17-de Hotspot event in Beeld en Geluid.

En BeamLab wordt de derde. Wederom ism Hot Spot! Hiervoor zijn we op dit moment op zoek naar weer een nieuwe presentatievorm. (Live? Iets met telefonie? Een Media Me portret?)

De Media Me groep op Flickr telt inmiddels meer dan 1900 Media Me foto’s.

Media Me is looking for the story behind the growing group of people who share their work and life on the internet. How do they live? What do they think? What makes them tick? What are they looking for? When and why did they start expressing themselves in public? How did internet change their lives? Photographers, writers, poets, scientists, journalists, teachers, artists.
All contributors, all mediamakers of the future, sharing one medium.
Amateurs and pro’s.

We hopen dat zoveel mogelijk Related Persons aanwezig zullen zijn. For Media Me is a growing community of e-creatives aswell..

Meer over BeamLab, volgens de site:

Op woensdag 9 april weer een verfrissende avond Visuele Cultuur tijdens BeamLab Live, het platform voor bewegend beeld. Toekomstscenario’s, succesformules en innovatieve projecten in presentaties door videokunstenaars, vj’s, filmmakers, gameontwikkelaars en reclamemakers enerzijds en fabrikanten, ontwikkelaars, (commerciële) afnemers, technici en producenten van audiovisuele apparatuur anderzijds. Bij BeamLab kun je in gesprek, nieuwe samenwerkingen aangaan en bovenal zelf aan de slag!

Bert Kommerij.

Leave a Reply

